Dbaj o kontakt z klientem
25.01.2022
25.01.2022
Odpowiedź na to pytanie jest oczywista. Dobre relacje z kontrahentem mogą zaprocentować nie tylko w obecnej chwili, ale i w przyszłości, która jest nieodgadniona. Nigdy nie dowiesz się, czy dana osoba nie okaże się pomocna, kiedy będziesz w potrzebie. Czy warto zatem zostawiać za sobą spalone mosty?
Pochodną pozostania w zdrowych relacjach z kontrahentami może być rosnący przychód w Twojej firmie. Natura ludzka jest taka, że najczęściej wolimy przekazywać dobra osobie, którą lubimy. Nawet, jeśli wiąże się to z tym, że wydamy na daną transakcję nieco więcej, niż u konkurencji. Co więcej, zadowolony kontrahent może swoim znajomym polecić Twoje produkty/usługi i dzięki temu zyskasz nowe kontakty, które mogą być również dochodowe.
Nie chcemy już wspominać o ogólnospołecznych korzyściach. Wszyscy chcielibyśmy żyć wśród ludzi, którzy utrzymują ze sobą dobre relacje. Oczywiście to raczej utopia, więc najlepiej skupić się na powyższych argumentach.
Reasumując, dobre relacje w dłuższym lub krótszym okresie są korzystne dla Twojego portfela. Tak się składa, że Faktura.pl może pomóc Ci w kontakcie z kontrahentami.
Jak pewnie doskonale wiecie, jednym z ważniejszych zadań aplikacji Faktura.pl jest wystawianie faktur i innych dokumentów kosztowych. Jednak samo sporządzenie dokumentu to nie wszystko. Możesz go np. spersonalizować, dzięki czemu Twoja firma może się wyróżniać na tle innych. Inną ważną kwestią jest wysyłka dokumentu do kontrahenta. W aplikacji Faktura.pl możliwa jest automatyzacja wysyłki e-mail z dokumentem oraz SMS’a z powiadomieniem do kontrahenta.
Jak to zrobić w aplikacji Faktura.pl?
W obu przypadkach trzeba kliknąć w koło zębate, które znajduje się obok widoku faktury.
Po kliknięciu wyświetlą się przeróżne funkcje, które mogą ubogacić i przede wszystkim uprościć życie przedsiębiorcy. Skupmy się jednak na wysyłce e-mail. Należy wybrać opcję “Wyślij e-mailem”.
Po wystawieniu faktury w kolejnym kroku można edytować adres do wysyłki, treść e-maila oraz tytuł wiadomości. Postaraj się, żeby wiadomość była jak najbardziej reprezentatywna i zgadzała się z tym co dany klient od Ciebie otrzymuje.
Aby wysłać SMS z informacją o wystawionej fakturze, należy również kliknąć w koło zębate, a następnie w “Powiadomienie SMS”. W polu niżej, trzeba wprowadzić numer telefonu, na który ma być wysłane powiadomienie.
Powyższe funkcje na pewno pomagają w utrzymaniu dobrej relacji z kontrahentem. Tylko od Ciebie zależy, czy chcesz z nich skorzystać.
Czy tego chcesz, czy nie, ale faktura musi być dostarczona do klienta, jako dowód sprzedaży. Najczęstszym sposobem jest wysyłka e-maila. My skracamy czas tej wysyłki, ponieważ nie musisz ściągać dokumentu, a następnie otwierać swojej skrzynki, żeby go wysłać. Wystarczy, że skorzystasz z powyższej opcji.
Wysyłka SMS może za to pokazać kontrahentowi, że dbasz o każdy detal i nie unikasz kontaktu. Co najlepsze, nie wkładasz w to żadnego wysiłku! Musisz jedynie podać numer telefonu, na który ma zostać wysłana wiadomość z przypomnieniem.
Polecane artykuły
05.06.2023
Prezentujemy poradnik w jaki sposób należy w serwisie ePłatnik przejść z ulgi na start na ZUS preferencyjny lub pełny. Poniżej zobaczycie, jak to można zrobić.
czytaj dalej17.05.2023
W związku ze zmieniającymi się regulacjami ZUS dotyczących rozliczenia rocznej składki zdrowotnej prezentujemy poradnik w jaki sposób należy złożyć deklarację w serwisie ePłatnik. Złożenie tej deklaracji jest obowiązkowe i należy tego dokonać do 22 maja 2023 roku. Poniżej zobaczycie, jak to można zrobić.
czytaj dalej28.02.2023
Nota korygująca to dokument wystawiany przez sprzedawcę, który poprawia lub - jak sama nazwa wskazuje - koryguje istniejący dokument.
czytaj dalej