Zamów telefon windykacyjny lub wezwanie do zapłaty i szybciej odzyskaj pieniądze

07.07.2017 (Aktualizacja: 07.10.2024)

Jednym z najbardziej problematycznych obszarów prowadzenia działalności biznesowej jest długi termin oczekiwania na zapłatę za fakturę i opóźnione płatności. Przedsiębiorcy czują jednak silny opór przed chwyceniem za słuchawkę i windykowaniem zapłaty za własne faktury. Ci, którzy to robią, mają poczucie straconego czasu, który mogliby poświęcić na zdobywanie nowych klientów. Jeśli to także twój problem, to w Faktura.pl przygotowaliśmy dla Ciebie rozwiązanie.

Twój klient ma pieniądze, ale nie na Twoje faktury

Zamów telefon windykacyjny lub wezwanie do zapłaty, a Rafał, nasz specjalista w zakresie negocjowania spłat, skontaktuje się z Twoim klientem i ustali przyczynę opóźnienia w płatności. Ty „trudny problem” przekażesz specjaliście, a sam skupisz się na tym, na czym znasz się najlepiej – na zarabianiu pieniędzy. Usługa telefonu windykacyjnego lub wezwania do zapłaty nie kosztuje wiele, a przynosi niespodziewane korzyści. Sam fakt, że z opóźnionym klientem kontaktuje się osoba trzecia powoduje, że Twój klient będzie chciał zapłacić ją w pierwszej kolejności. Nawet jeśli twierdził, że nie ma teraz pieniędzy. Nie miał – ale na Twoje faktury, bo musiał pokryć inne, najpilniejsze wydatki.

Jak zamówić telefon windykacyjny i wezwanie do zapłaty?

Usługę telefonu windykacyjnego lub wezwania do zapłaty zamówisz, jeśli ją wcześniej opłaciłeś. Zrobisz to szybko i prosto wybierając zakładkę „Abonamenty i usługi”, przejdziesz do sekcji „Usługi dodatkowe” i następnie klikniesz w „Kup teraz”.

Usługi dodatkowe

Żeby zamówić usługę telefonu windykacyjnego lub wezwania do zapłaty wystarczy, że w zakładce „Dokumenty” rozszerzysz menu (trzy pionowe kropki) przy statusie opłacenia faktury, której Twój klient nie zapłacił:

Odbiorca

Kliknij w opcję „Zamów windykację”.

Zamów windykację

Następnie wybierz usługę, którą chcesz zamówić.

Telefon windykacyjny

Po wybraniu telefonu windykacyjnego podaj numer telefonu dłużnika, żebyśmy mogli się z nim skontaktować i ustalić przyczynę opóźnienia. Program do faktur automatycznie podstawi numer rachunku bankowego z faktury. Następnie kliknij „Zamów” i sprawdź skrzynkę mailową, na którą przyjdzie potwierdzenie zamówienia usługi.

Zamówiony telefon windykacyjny

Jeśli nie kupiłeś wcześniej usługi telefonu windykacyjnego lub wezwania do zapłaty, w trakcie zamawiania wygodnie przejdziesz do listy usług. Tam wybierz interesującą Cię usługę klikając „Kup Teraz”.

Aktualnie nie masz wykupionej usługi telefonu windykacyjnego ani wezwania do zapłaty.

W każdej chwili sprawdzisz status zamówionej usługi. Żeby to zrobić, ponownie rozszerz menu przy danej fakturze i wybierz „Zamów windykacje”. W okienku, które się otworzy będziesz wiedzieć historię swoich zleceń. Dzięki tej funkcji zawsze będziesz na bieżąco z usługami, które zamówiłeś.

Telefon windykacyjny - zamówione, wezwanie do zapłaty - zamówione

Badania dowodzą, że przedsiębiorcy, którzy najszybciej upominają się o zapłatę swoich opóźnionych faktur, najszybciej otrzymują pieniądze. Niezależnie od tego, czy Twój klient liczy, że zapomnisz o opóźnionej fakturze, czy że jeszcze trochę będzie mógł podziałać na Twój koszt, to Ty decydujesz, czy zgadzasz się na to, aby nie był wobec Ciebie uczciwy. Jeśli ta sytuacja Ci nie odpowiada, jak najszybciej skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci odzyskać Twoje pieniądze za wystawione faktury, a Ty ze spokojną głową będziesz mógł zająć się Swoim biznesem.

sowa poleca portal

ZAMÓW WINDYKACJĘ

Dominik Bożek

Autor kilkudziesięciu artykułów o tematyce biznesowej w branżowych mediach. Od lat realizuje misję edukowania przedsiębiorców ws. skutecznego korzystania z faktoringu poprzez tworzenie i dystrybuowanie treści. Absolwent Politechniki Warszawskiej, gdzie uzyskał tytuł magistra Administracji ze specjalizacją Finanse i Bankowość. Redaktor naczelny biznesowego serwisu portal.faktura.pl.

in

Jeżeli ten artykuł był pomocny, pomyśl jak pomocny jest nasz program