Jak dodawać dokumenty kosztowe w aplikacji?
29.03.2024
29.03.2024
Wejdź w aplikacji w zakładkę dokumenty.
Kliknij w chmurkę ze strzałką. Następnie załącz ze swojego komputera dokument, który chcesz dodać.
Opisz dokument klikając w UZUPEŁNIJ DANE DOKUMENTÓW. Wybierz czy wgrany dokument to Przychód, czy Wydatek. Po wybraniu opcji nasza aplikacja automatycznie zaciągnie dane z dokumentu. Ważne! Sprawdź czy są one zgodne. Jeśli nie, to edytuj błędnie odczytane dane.
Możesz również dodać inne dokumenty, takie jak: Umowa, Dokument bankowy, Polisa, Pismo, czy Zeznanie roczne. Wystarczy, że wybierzesz opcję Inne dokumenty
To wszystko! Dzięki tej opcji będziesz miał wszystkie dokumenty w jednym miejscu! To pomoże Ci zaksięgować koszty kilkoma kliknięciami i wprowadzi porządek do Twoich ważnych dokumentów
Polecane artykuły
08.05.2024
Każdy przedsiębiorca, niezależnie od charakteru działalności czy wielkości firmy, powinien zwrócić uwagę na istotność posiadania programu do faktur. To narzędzie, które nie tylko usprawnia procesy księgowe, ale także przyczynia się do lepszej organizacji działalności oraz poprawy relacji z klientami.
czytaj dalej08.05.2024
Szukasz efektywnego rozwiązania do zarządzania fakturami? Pozwól, że opowiemy Ci na co warto zwrócić uwagę przy wyborze programu do faktur, który może znacząco usprawnić procesy księgowe i administracyjne Twojej firmy.
czytaj dalej11.03.2024
Od 2022 r. przedsiębiorca jest zobowiązany do comiesięcznego składania deklaracji ZUS DRA.
czytaj dalej