Zamów telefon windykacyjny lub wezwanie do zapłaty i szybciej odzyskaj pieniądze
07.07.2017
07.07.2017
Zamów telefon windykacyjny lub wezwanie do zapłaty, a Rafał, nasz specjalista w zakresie negocjowania spłat, skontaktuje się z Twoim klientem i ustali przyczynę opóźnienia w płatności. Ty „trudny problem” przekażesz specjaliście, a sam skupisz się na tym, na czym znasz się najlepiej – na zarabianiu pieniędzy. Usługa telefonu windykacyjnego lub wezwania do zapłaty nie kosztuje wiele, a przynosi niespodziewane korzyści. Sam fakt, że z opóźnionym klientem kontaktuje się osoba trzecia powoduje, że Twój klient będzie chciał zapłacić ją w pierwszej kolejności. Nawet jeśli twierdził, że nie ma teraz pieniędzy. Nie miał – ale na Twoje faktury, bo musiał pokryć inne, najpilniejsze wydatki.
Usługę telefonu windykacyjnego lub wezwania do zapłaty zamówisz, jeśli ją wcześniej opłaciłeś. Zrobisz to szybko i prosto wybierając zakładkę „Abonamenty i usługi”, przejdziesz do sekcji „Usługi dodatkowe” i następnie klikniesz w „Kup teraz”.
Żeby zamówić usługę telefonu windykacyjnego lub wezwania do zapłaty wystarczy, że w zakładce „Dokumenty” rozszerzysz menu (trzy pionowe kropki) przy statusie opłacenia faktury, której Twój klient nie zapłacił:
Kliknij w opcję “Zamów windykację”.
Następnie wybierz usługę, którą chcesz zamówić.
Po wybraniu telefonu windykacyjnego podaj numer telefonu dłużnika, żebyśmy mogli się z nim skontaktować i ustalić przyczynę opóźnienia. Program automatycznie podstawi numer rachunku bankowego z faktury. Następnie kliknij „Zamów” i sprawdź skrzynkę mailową, na którą przyjdzie potwierdzenie zamówienia usługi.
Jeśli nie kupiłeś wcześniej usługi telefonu windykacyjnego lub wezwania do zapłaty, w trakcie zamawiania wygodnie przejdziesz do listy usług. Tam wybierz interesującą Cię usługę klikając „Kup Teraz”.
W każdej chwili sprawdzisz status zamówionej usługi. Żeby to zrobić, ponownie rozszerz menu przy danej fakturze i wybierz “Zamów windykacje”. W okienku, które się otworzy będziesz wiedzieć historię swoich zleceń. Dzięki tej funkcji zawsze będziesz na bieżąco z usługami, które zamówiłeś.
Badania dowodzą, że przedsiębiorcy, którzy najszybciej upominają się o zapłatę swoich opóźnionych faktur, najszybciej otrzymują pieniądze. Niezależnie od tego, czy Twój klient liczy, że zapomnisz o opóźnionej fakturze, czy że jeszcze trochę będzie mógł podziałać na Twój koszt, to Ty decydujesz, czy zgadzasz się na to, aby nie był wobec Ciebie uczciwy. Jeśli ta sytuacja Ci nie odpowiada, jak najszybciej skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci odzyskać Twoje pieniądze za wystawione faktury, a Ty ze spokojną głową będziesz mógł zająć się Swoim biznesem.
Polecane artykuły
16.01.2024
Aplikacja Faktura.pl jest gotowa na KSeF, który w Polsce będzie obowiązkowy już wkrótce. Poniżej przedstawiamy sposób w jaki możesz się połączyć z Krajowym Systemem e-Faktur w Faktura.pl.
czytaj dalej22.11.2023
Choć w ostatnich latach zmienia się optyka tego, w jakim kierunku zmierza Unia Europejska, wciąż jej fundamentem pozostają zasady, które legły u podstaw zawiązania tego specyficznego sojuszu na naszym kontynencie. Jednym z podstawowych zadań Wspólnoty jest stworzenie uczciwego i konkurencyjnego rynku wewnętrznego, w którym każdy będzie mógł na równych zasadach prowadzić działalność gospodarczą. Parlament Europejski przez ponad pół wieku swojego istnienia wprowadził wiele regulacji dotyczących tego obszaru. Dziś przedstawię jedną z nich – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2560 z dnia 14 grudnia 2022 r. w sprawie subsydiów zagranicznych zakłócających rynek wewnętrzny, którego przepisy częściowo weszły w życie 12 października 2023 r.
czytaj dalej22.11.2023
Prowadzenie działalności gospodarczej jest nieustanną walką z kontrahentami, konsumentami i konkurencją. W cywilizowanych krajach państwo stoi na straży tego, by była to walka utrzymana w pewnych ramach wynikających z wartości, jakie umówiliśmy się chronić jako społeczeństwo. Im większy gracz na rynku, tym większą ma pokusę, by naginać obowiązujące zasady i stosować praktyki, które prawo uznaje za naruszające interesy klientów lub konkurentów. Z tego powodu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uważnie przygląda się porozumieniom, jakie przedsiębiorcy zawierają między sobą w ramach prowadzonej działalności. Dziś przyjrzymy się legalności tzw. porozumień dystrybucyjnych.
czytaj dalej