Zarejestruj się
E-mail: Hasło:
Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Zapoznaj się z Polityką plików cookies
zamknij
REJESTRACJA
Czy muszę się zarejestrować, żeby wystawiać faktury w serwisie Faktura.pl?

Nie, w tej chwili nie musisz posiadać konta w serwisie, aby wystawić fakturę.

Jednak już niedługo, żeby korzystać z serwisu Faktura.pl i wystawiać faktury, wymagana będzie obowiązkowa rejestracja. Informacja o tych zmianach pojawi się na stronie serwisu Faktura.pl.

Zachęcamy Cię już teraz do zarejestrowania się w serwisie Faktura.pl i korzystania z funkcji ułatwiających prowadzenie firmy. Za pośrednictwem swojego konta masz dostęp do wszystkich opcji serwisu, a korzystanie z niego przez pierwsze 3 miesiące od rejestracji jest darmowe.

Dlaczego powinienem zarejestrować się w serwisie Faktura.pl?

Rejestracja w serwisie Faktura.pl daje Ci możliwość korzystania z dodatkowych funkcji, które są dostępne wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych. Są to:

  • zapisywanie faktur w koncie użytkownika, możliwość ich edycji i ponownego przesłania,
  • definiowanie kontrahentów oraz asortymentu (towary, usługi) i ich wygodne dodawanie do wystawianych faktur,
  • możliwość sprawdzenia, czy kontrahent znajduje się w bazie dłużników Krajowego Rejestru Długów,
  • funkcja opłacania faktury on-line, dzięki której Twój kontrahent może opłacić fakturę w łatwy sposób od razu po otrzymaniu dokumentu, a Ty w ciągu kilku minut możesz otrzymać pieniądze na swoje konto,
  • wsparcie windykacyjne, gdy Twój klient nie płaci na czas.

To tylko niektóre z korzyści, które otrzymujesz po rejestracji. Dzięki rejestracji wszystkie czynności, które robisz w serwisie Faktura.pl są bezpieczniejsze.

  • Automatyczne dodawanie danych nabywcy do faktury pozwala uniknąć pomyłki.
  • Dzięki możliwości oznaczenia faktury jako opłaconej widzisz, który kontrahent zapłacił Twoją fakturę, a który spóźnia się z zapłatą.
  • Uproszczony magazyn pozwala na bieżąco analizować stan towarów, za które wystawiasz faktury.

Doskonale wiesz, jak ważna jest personalizacja dokumentów, które przekazujesz swoim klientom. Świadczą one o Twoim profesjonalnym podejściu do biznesu i wyróżniają Cię wśród innych dostawców. Jako zarejestrowany użytkownik serwisu Faktura.pl masz możliwość dostosowania widoku faktury do identyfikacji Twojej firmy.

  • Masz możliwość dodania nagłówka i stopki do dokumentu faktury.
  • Możesz wybrać indywidualną bazę jednostek miary i sam określić sposób płatności.
  • Numeracja faktur może być miesięczna lub roczna. Możesz też sam określić wzorzec takiej numeracji.


  • Zarejestruj się


Jak zarejestrować się w serwisie Faktura.pl?

Rejestracja w serwisie Faktura.pl jest bardzo prosta. Wystarczy skorzystać z opcji Zarejestruj się i wypełnić formularz, podając następujące dane:

  • adres e-mail [Uwaga! Zwróć uwagę, żeby był poprawny],
  • NIP,
  • hasło,
  • oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacją regulaminu serwisu Faktura.pl.

Na podany adres e-mail wysłany zostanie link aktywacyjny. Po aktywacji możesz w pełni korzystać z funkcji konta.

Uwaga! Konto zarejestrowanego użytkownika przypisane jest do jego numeru NIP. To oznacza, że na jeden numer NIP można mieć założone i aktywne tylko jedno konto!

Zarejestruj się


Dlaczego nie dostałem maila z linkiem aktywacyjnym?

Są dwie możliwe przyczyny:

a) mail z linkiem aktywacyjnym trafił do folderu SPAM w Twojej skrzynce pocztowej,

b) podczas rejestracji podałeś błędny adres e-mail.

Sprawdź, czy e-mail z linkiem aktywacyjnym znajduje się w folderze SPAM w Twojej skrzynce pocztowej. Jeśli go tam nie ma, skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy pod adresem www.pomoc.bluemedia.pl (do skorzystania z Centrum Pomocy wymagane jest założenie konta). Po zalogowaniu się do serwisu www.pomoc.bluemedia.pl wybierz serwis Faktura.pl i opisz swój problem.

W Centrum Pomocy możesz również załatwić wiele innych spraw związanych z korzystaniem z serwisu Faktura.pl oraz z innych serwisów Grupy Blue Media. Do Twojej dyspozycji pozostaje zespół życzliwych i pomocnych konsultantów.

Jak usunąć konto w serwisie Faktura.pl?

Bardzo żałujemy, gdy użytkownik chce się z nami rozstać, ale rozumiemy, że każdy ma prawo poszukiwania rozwiązań odpowiadających skali swojego biznesu. Aby ułatwić usunięcie konta, dodaliśmy opcję „Usuń konto” w koncie użytkownika.

Czy po usunięciu konta mogę założyć je ponownie?

Będzie nam bardzo miło, gdy użytkownik zdecyduje się do nas wrócić. Może to zrobić rejestrując ponownie konto z wcześniejszymi danymi. Ponowna rejestracja w serwisie Faktura.pl nie daje już jednak prawa do korzystania z darmowego okresu testowego. Użytkownik nie będzie też mógł ponownie skorzystać z Promocji dla Młodych Firm.

MOJE KONTO
Wprowadziłem błędny NIP w danych swojej firmy. Jak mogę go zmienić?

Aby poprawić błędny NIP, skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy pod adresem www.pomoc.bluemedia.pl (do skorzystania z Centrum Pomocy wymagane jest założenie konta). Napisz na czym polega Twój problem i podaj poprawny NIP. NIP może zmienić tylko pracownik serwisu Faktura.pl – podyktowane jest to względami bezpieczeństwa.

W Centrum Pomocy możesz również załatwić wiele innych spraw związanych z korzystaniem z serwisu Faktura.pl oraz z innych serwisów Grupy Blue Media. Do Twojej dyspozycji pozostaje zespół życzliwych i pomocnych konsultantów.

Jak zmienić dane firmy?

Jeśli dane Twojej firmy zmieniły się, możesz skorygować swoje konto w serwisie Faktura.pl na dwa sposoby:

a) wystarczy, że wejdziesz w zakładkę „Moje konto” i tam ręcznie poprawisz dane,

b) jeśli ręczne poprawienie danych nie powiedzie się, skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy pod adresem www.pomoc.bluemedia.pl (do skorzystania z Centrum Pomocy wymagane jest założenie konta).

Omyłkowo usunąłem fakturę zapisaną w moim koncie. Jak ją odzyskać?

Niestety w tym przypadku nie ma możliwości odzyskania faktury. Aby uniknąć takich przypadków, do naszego systemu dodaliśmy zabezpieczenie, które do usunięcia faktury wymaga dwukrotnego potwierdzenia tej decyzji. Dopiero wtedy następuje trwałe usunięcie wskazanego dokumentu z bazy danych serwisu Faktura.pl.

Jak zdefiniować numerację faktur i jak zmienić opcję numeracji faktur z rocznej na miesięczną?

Jeśli chcesz zmienić numer z jakim wystawi się kolejna faktura:

  • wejdź w zakładkę „Moje konto”, a następnie w „Numeracja”,
  • dla wybranego typu dokumentu kliknij "Edytuj",
  • w bocznym okienku „Edytuj schemat” wprowadź w polu "Ostatni numer" preferowany numer; w tym miejscu możesz też zmienić opcję numeracji faktur z rocznej na miesięczną.

Zmiana numeracji

Kolejne faktury będą wystawiane począwszy od podanego numeru.

Potrzebuję kilku schematów numeracji moich faktur. Jak mogę je dodać?

Żeby wystawiać faktury z numeracją opartą o różne schematy, wystarczy wejść w zakładkę „Moje konto”, następnie „Numeracja” i w tym miejscu dodać nowy schemat numeracji. Podczas wystawiania faktury w polu numeracji pojawi się możliwość wyboru jednego ze zdefiniowanych wcześniej schematów.

Jak dodać nagłówek i stopkę do faktury?

Żeby dodać nagłówek lub stopkę firmy na fakturze, wystarczy wgrać plik z grafiką, która ma się pojawić na wystawianych fakturach. Plik w formacie jpg, gif, png można wgrać po zalogowaniu się na konto użytkownika. Opcja ta dostępna jest w zakładce „Moje konto” / „Nagłówek i stopka”. Maksymalny rozmiar pliku to 300 KB, optymalna wielkość to 595 x 100 px.

Co zrobić, by wystawiona faktura zawierała informację o numerze mojego konta bankowego?

Serwis Faktura.pl umożliwia zapisanie numerów kilku używanych rachunków bankowych. Żeby numer rachunku bankowego znalazł się na fakturze, wystarczy dodać ten numer w zakładce „Moje konto” /„Banki”. Wystawiając fakturę sam wybierasz, który z zapisanych rachunków bankowych będzie widoczny na wystawionej fakturze.

Jak otrzymać fakturę za doładowanie konta?

W trakcie doładowywania konta w serwisie Faktura.pl pojawia się formularz, którego wypełnienie umożliwi automatyczne wystawienie faktury za doładowanie. Jeśli prawidłowo wypełnisz formularz podając nazwę firmy, adres, numer NIP i adres e-mail, elektroniczna faktura za doładowanie zostanie wysłana na Twój adres e-mail w terminie 7 dni od doładowania.

Jeśli nie wypełniłeś formularza i doładowałeś konto, a chcesz otrzymać fakturę za doładowanie, skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy pod adresem www.pomoc.bluemedia.pl (do skorzystania z Centrum Pomocy wymagane jest założenie konta). Wybierz serwis Faktura.pl i w treści zgłoszenia zaznacz, że chciałbyś otrzymać fakturę za doładowanie. Podaj niezbędne dane umożliwiające wystawienie takiej faktury.

W Centrum Pomocy możesz również załatwić wiele innych spraw związanych z korzystaniem z serwisu Faktura.pl oraz z innych serwisów Grupy Blue Media. Do Twojej dyspozycji pozostaje zespół życzliwych i pomocnych konsultantów.

Dlaczego, pomimo posiadania punktów na koncie, moje konto jest zablokowanie?

Doładowanie konta w serwisie Faktura.pl powoduje przyznanie określonej liczby punktów do wykorzystania w serwisie Faktura.pl przez określony czas. Jeżeli pomimo posiadania punktów dostęp do konta jest zablokowany, może to oznaczać, że konto utraciło swoją ważność. W takiej sytuacji trzeba ponownie doładować konto wybraną kwotą.

Jeśli sytuacja taka powtarza się, sugerujemy wybranie pakietu z dłuższym okresem ważności konta. Im dłuższy okres ważności konta, tym pakiet jest korzystniejszy dla użytkownika.

Doładowanie konta

Jeśli użytkownik nie może zalogować się na konto z ważnym terminem, należy skontaktować się z naszym Centrum Pomocy pod adresem www.pomoc.bluemedia.pl (do skorzystania z Centrum Pomocy wymagane jest założenie konta).

W Centrum Pomocy możesz również załatwić wiele innych spraw związanych z korzystaniem z serwisu Faktura.pl oraz z innych serwisów Grupy Blue Media. Do Twojej dyspozycji pozostaje zespół życzliwych i pomocnych konsultantów.

Dlaczego na wystawionych fakturach nie widać linku do szybkiej Płatności Online BM?

Dodanie na fakturze przycisku z linkiem do szybkiej Płatności Online BM jest możliwe tylko po spełnieniu następujących warunków:

  • na koncie użytkownika został zdefiniowany przynajmniej jeden numer rachunku bankowego (zakładka „Moje konto”/ „Banki”),
  • faktura jest wystawiona w złotych,
  • wartość faktury nie przekracza 4000 PLN brutto (jest to podyktowane względami bezpieczeństwa systemu płatności).

Jeśli wystawiona przez Ciebie faktura nie spełnia któregokolwiek z tych warunków, link do szybkiej płatności on-line nie może zostać do niej dodany.

Co zrobić, żeby każdorazowo nie wpisywać tego samego kontrahenta i produktu?

Jako zarejestrowany użytkownik serwisu Faktura.pl możesz zapisywać w swoim koncie dane kontrahentów, a także opisy produktów i usług które oferujesz. W ten sposób powstaje Twoja lista kontrahentów i produktów/usług. Dysponując taką listą, podczas wystawiania faktury jedynie wybierasz kontrahenta lub produkt, który chcesz umieścić na fakturze.

Dodawanie kontrahentów i produktów możliwe jest w zakładce „Nabywcy i produkty”. Są dwa sposoby dodawania kolejnych pozycji:

a) ręczne wpisanie danych kontrahenta lub opisu produktu,

b) zaimportowanie pliku z danymi kontrahenta lub opisem produktu – informacje z pliku zostaną zapisane w serwisie Faktura.pl.

ZAKUP PAKIETÓW I USŁUG
Ile kosztuje dostęp do konta w serwisie Faktura.pl?

Korzystanie z serwisu Faktura.pl daje Ci wiele udogodnień, w tym zapisywanie historii wystawionych faktur, możliwość ich edycji oraz ich ponownego generowania, dostęp do bazy zdefiniowanych kontrahentów oraz produktów i usług, płatność za fakturę on-line oraz wiele innych przydatnych narzędzi. Dbamy o to, żeby wystawianie faktur było proste i bezpieczne.

Rozumiemy, że chcesz sprawdzić serwis, zanim nam zaufasz i powierzysz nam obsługę wystawiania swoich faktur. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie darmowy, 3-miesięczny okres testowy z dostępem do wszystkich funkcji serwisu Faktura.pl.

Liczymy na to, że docenisz oferowane przez nas udogodnienia i zostaniesz z nami, wykupując pakiet na kolejne miesiące. Po zakupieniu pakietu otrzymasz punkty, które możesz wykorzystać do wystawiania faktur, a także opłacania dodatkowych usług w serwisie Faktura.pl.

Każdy z pakietów przedłuża ważność konta użytkownika o dany okres. Warto wybrać pakiet najlepiej dopasowany do własnych potrzeb i możliwości.

Pakiety

Na co jeszcze, oprócz wystawiania faktur, mogę wymienić punkty zgromadzone na moim koncie?

Zachęcamy Cię do korzystania z dodatkowych usług dostępnych w serwisie Faktura.pl. Punkty zgromadzone w swoim koncie możesz wykorzystać na sms-owe powiadomienie klienta o wystawieniu i wysłaniu do niego faktury, na sprawdzenie, czy Twój kontrahent figuruje w bazie dłużników prowadzonej przez Krajowy Rejestr Długów lub na działania windykacyjne, gdy Twój odbiorca zwleka z zapłatą faktury.

Wszystkie usługi możesz zlecić po zalogowaniu się do konta w serwisie Faktura.pl. Po zamówieniu usługi system automatycznie odejmie punkty z Twojego konta.

Co oznacza status płatności „niezweryfikowana” i kiedy może wystąpić?

Jeśli doładowujesz konto w serwisie Faktura.pl i w opisie tego doładowania (w zakładce „Moje konto”) pojawia się status „niezweryfikowana”, oznacza to, że zlecona płatność oczekuje na zaksięgowanie. Po prawidłowym zaksięgowaniu płatności system przedłuży ważność Twojego konta i doliczy pulę punktów odpowiadających kwocie doładowania.

WYSTAWIANIE FAKTUR
Czy muszę drukować faktury?

Nie musisz, jeśli Twój kontrahent zgodził się na otrzymywanie od Ciebie faktur elektronicznych. Zgoda jest ważna nawet wtedy, gdy Twój kontrahent udzielił jej ustnie, telefonicznie czy poprzez e-mail. Żeby jednak mieć pewność, że w przyszłości nie będzie kwestionował wcześniejszych ustaleń, warto uzyskać potwierdzenie na piśmie lub w e-mailu.

Jeśli Twój kontrahent nie udzielił zgody na otrzymywanie od Ciebie faktur drogą elektroniczną lub nie masz pewności, czy się na to zgadza, lepiej wydrukować fakturę i wysłać ją pocztą.

Czy muszę oznaczać faktury jako: oryginał i kopia?

Zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług (Dz.U.2011.177.1054) faktury trzeba wystawiać w dwóch egzemplarzach – jeden z nich otrzymuje nabywca, a drugi zachowuje w swojej dokumentacji podatnik dokonujący sprzedaży. Nie ma jednak obowiązku oznaczania faktury jako oryginał/kopia. Można w ten sposób oznaczać faktury, ale nie trzeba. Dotyczy to zarówno faktur wystawianych w formie papierowej jak i faktur elektronicznych.

Ważne żeby pamiętać, że – co do zasady – przedsiębiorca wystawiający fakturę elektroniczną przesyła ją lub udostępnia nabywcy, a jednocześnie zachowuje ją w swojej dokumentacji.

Czy urząd skarbowy może zakwestionować to, że wystawiłem fakturę elektroniczną, a nie papierową?

O tym, w jaki sposób można i należy wystawiać faktury decyduje ustawa o podatku od towarów i usług (Dz.U.2011.177.1054). W ustawie tej, w artykule drugim znajduje się słowniczek, z którego dowiesz się, co to jest faktura i co to jest faktura elektroniczna.

Faktura to, zgodnie z pkt. 31) tego słowniczka, „dokument w formie papierowej lub w formie elektronicznej zawierający dane wymagane ustawą i przepisami wydanymi na jej podstawie”.

Faktura elektroniczna to, zgodnie z pkt. 32) słowniczka, „faktura w formie elektronicznej wystawiona i otrzymana w dowolnym formacie elektronicznym”.

Dlatego urząd skarbowy nie może zakwestionować tego, że wystawiasz fakturę elektroniczną, a nie papierową.

Jak przechowywać faktury elektroniczne?

Podatnicy przechowują wystawione przez siebie lub otrzymane faktury w podziale na okresy rozliczeniowe, w sposób zapewniający ich łatwe odszukanie oraz autentyczność pochodzenia, integralność treści i czytelność tych faktur. Faktury przechowuje się od momentu ich wystawienia lub otrzymania do czasu upłynięcia terminu przedawnienia zobowiązania podatkowego.

Te zasady dotyczą zarówno faktur elektronicznych jak i faktur papierowych.

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą z siedzibą w Polsce, faktury papierowe musisz przechowywać w Polsce. W przypadku faktur elektronicznych – możesz je przechowywać w innym kraju (tzn. na serwerach zagranicznego operatora), ale w taki sposób, żeby umożliwić organowi podatkowemu dostęp on-line do tych faktur za pomocą środków elektronicznych.

Faktury powinny być przechowywane w taki sposób, żeby na żądanie organu podatkowego można było je niezwłocznie temu organowi udostępnić, a w przypadku faktur elektronicznych – umożliwić ich bezzwłoczny pobór i przetwarzanie danych zawartych w tych fakturach.

Jak wystawić duplikat faktury?

Po zalogowaniu się, wybierz zakładkę „Moje faktury”. Następnie, w „Opcjach” faktury dla której ma być wystawiony duplikat, wybierz polecenie „Generuj duplikat”. Duplikat zostanie wystawiony z datą bieżącą. W każdej chwili możesz przesłać duplikat do kontrahenta, wybierając go z listy.

Jak wystawić fakturę VAT do wystawionej wcześniej faktury proforma?

Na liście „Moje faktury” znajdź wystawioną fakturę proforma, do której chcesz wystawić fakturę. W „Opcjach” wybierz polecenie „Wystaw fakturę VAT”. W tym momencie zostanie wystawiona faktura będąca kopią wystawionej wcześniej faktury proforma, ale z zachowaniem bieżącej numeracji faktur. Faktura ta zostanie zapisana na liście „Moje faktury”.

Czy mogę wystawić fakturę w innej walucie niż złoty polski (PLN)?

Oczywiście. Serwis Faktura.pl umożliwia wystawienie faktur aż w 20 walutach. Oprócz złotych, możesz wystawić fakturę także w jednej z następujących walut:

Nazwa Waluta
euro (EUR)
dolar amerykański (USD)
funt szterling (GBP)
frank szwajcarski (CHF)
dolar australijski (AUD)
korona czeska (CZK)
korona duńska (DKK)
korona estońska (EEK)
dolar hongkoński (HKD)
jen japoński (JPY)
dolar kanadyjski (CAD)
lit litewski (LTL)
łat łotewski (LVL)
korona norweska (NOK)
rubel rosyjski (RUB)
rand RPA (ZAR)
korona szwedzka (SEK)
hrywna ukraińska (UAH)
forint węgierski (HUF)
Czy mogę wystawić faktury dla firmy zarejestrowanej w innym kraju niż Polska?

Serwis Faktura.pl jest przystosowany do wystawiania faktur zgodnie z prawem polskim. Dlatego możesz wystawić ją także dla kontrahenta, który zarejestrował firmę w innym kraju niż Polska – oczywiście zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce.

Czy mogę wystawiać faktury wpisując zagraniczny NIP?

Aktualnie w serwisie Faktura.pl mogą rejestrować się wyłącznie użytkownicy posiadający polski NIP.

Czy na fakturze w walucie polskiej można jednocześnie dopisać kwotę faktury w walucie obcej?

Tak, na fakturze w walucie polskiej można dodać, jako dopisek, kwotę faktury w walucie obcej. Będzie to informacja dla Twojego zagranicznego kontrahenta, jaką wartość ma faktura w walucie jego kraju.

Wystawiam faktury w walucie obcej. W jakiej walucie muszę podać podatek VAT?

Zgodnie z przepisami kwoty podatku wykazuje się w złotych. Jeśli wystawiasz fakturę w walucie obcej, to kwoty podatku wyrażone w walucie obcej trzeba wykazać na fakturze w złotych, przy zastosowaniu odpowiednich zasad przeliczania kwot.

Przeliczenia na złote dokonuje się według kursu średniego danej waluty obcej, ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień powstania obowiązku podatkowego. Podatnik może jednak wybrać sposób przeliczania tych kwot na złote według ostatniego kursu wymiany opublikowanego przez Europejski Bank Centralny na ostatni dzień poprzedzający dzień powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku, jeśli przeliczasz waluty inne niż euro, musisz je przeliczyć z zastosowaniem kursu wymiany każdej z nich względem euro.

Po wystawieniu faktury podałem błędny numer telefonu klienta w celu poinformowania go o fakturze. Jak to poprawić?

Niestety, jeśli powiadomienie o wystawionej fakturze zostało wysłane na błędnie podany numer, system oznacza taką usługę jako wykonaną i pobiera punkty zgodnie z cennikiem. Jeśli chcesz ponownie wysłać powiadomienie, zamów nową usługę, podając prawidłowy numer telefonu klienta.

WINDYKACJA
Dlaczego warto korzystać z usług windykacji w serwisie Faktura.pl?

Nieopłacone faktury to jedna z największych bolączek polskich przedsiębiorców. Żeby pomóc użytkownikom serwisu Faktura.pl, we współpracy ze spółką z Grupy Blue Media - firmą Blue Finance Sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie, uruchomiliśmy usługi windykacyjne.

Jedną z przyczyn braku zapłaty faktury jest to, że wystawca nie upomina się o zapłatę, więc dłużnik czuje się bezkarny. Dlatego bardzo ważne jest podjęcie działania jak najszybciej po upływie terminu płatności.

Rozumiemy, jak ważne są relacje z Twoim klientem. Zależy Ci na nich nawet w sytuacji, gdy spóźnia się on z zapłatą Twojej faktury. Jeśli nie chcesz tolerować takiego zachowania, a jednocześnie obawiasz się o Twoje relacje biznesowe - skorzystaj z naszej pomocy. Doświadczony negocjator Blue Finance Sp. z o.o. skontaktuje się z Twoim klientem i ustali przyczynę zwłoki w rozliczeniach. Firma Blue Finance Sp. z o.o., doceniając wagę relacji biznesowych, działa w sposób etyczny, uprzejmy i profesjonalny. Po bardziej stanowcze środki windykacyjne sięga dopiero wtedy, gdy negocjacje i windykacja polubowna nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.

Zleć odzyskanie Twoich pieniędzy firmie windykacyjnej, a zyskasz:

  • czas, który poświęcałeś na dzwonienie i przypominanie o płatnościach,
  • obniżenie kosztów,
  • możliwość decydowania o zakresie podejmowanych działań windykacyjnych.
Jakie usługi windykacyjne mam do wyboru w serwisie Faktura.pl?

W serwisie Faktura.pl masz duży wybór usług windykacyjnych, świadczonych w oparciu o różne modele współpracy.

Już na etapie wystawiania faktury możesz opatrzyć ją tzw. Pieczęcią monitoringu płatności. Jeśli w przeszłości zdarzało się, że Twój klient opóźniał się z zapłaceniem faktury, będzie to dla niego znak, że jesteś gotowy podjąć działania windykacyjne gdy sytuacja się powtórzy.

Jeśli opóźnienie w zapłacie faktury nie jest znaczne, a Ty nie znasz przyczyny braku zapłaty, sugerujemy skorzystanie z telefonu windykacyjnego. Nasz negocjator skontaktuje się z Twoim klientem i wyjaśni przyczynę zwłoki oraz zarekomenduje Ci dalsze kroki postępowania – na przykład wysyłkę pisemnego wezwania do zapłaty.

Jeśli przewidujesz, że jeden telefon lub jedno wezwanie do zapłaty nie przyniosą oczekiwanego skutku, możesz od razu poprosić o pełne wsparcie w windykacji polubownej. W takiej sytuacji negocjator firmy Blue Finance Sp. z o.o. podejmie zwielokrotnione działania, których celem będzie nakłonienie kontrahenta do zapłaty. Ostatecznie zasugerujemy Ci skierowanie sprawy do sądu lub do komornika, jeśli działania polubowne okażą się nieskuteczne.

Jak dodać do faktury Pieczęć monitoringu płatności?

Wystawiając fakturę zaznacz w formatce opcję „Pieczęć monitoringu płatności”. Wizerunek pieczęci zostanie dodany do faktury automatycznie, a system odejmie z konta liczbę punktów odpowiadających wartości tej usługi.

Jak zlecić firmie windykacyjnej telefon windykacyjny lub wezwanie do zapłaty?

Zlecenie telefonu windykacyjnego lub wezwania jest bardzo proste i zautomatyzowane. Wystarczy, że po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie Faktura.pl wejdziesz w zakładkę „Moje faktury” i znajdziesz fakturę, z której opłaceniem zwleka Twój kontrahent. Z paska opcji wybierz „Telefon windykacyjny” lub „Wezwanie do zapłaty”. Jeśli wybierzesz telefon windykacyjny, system poprosi Cię o podanie numeru telefonu Twojego kontrahenta. To wszystko. Po zamówieniu usługi, system automatycznie odejmie z konta liczbę punktów odpowiadających wartości usługi.

Jak zamówić pozostałe usługi windykacyjne?

Żeby zamówić pozostałe usługi windykacyjne, w tym skierowanie sprawy do sądu lub komornika, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w zakładce „Windykacja”. Po wstępnej ocenie Twojego zgłoszenia skontaktuje się z Tobą pracownik firmy windykacyjnej, który zapozna się z Twoją sytuacją, a następnie zarekomenduje dalsze działania. Świadczenie pozostałych usług windykacyjnych rozpoczyna się po ustaleniu z Tobą szczegółów zlecenia i zawarciu stosownej umowy w formie elektronicznej.

Faktura.pl to bezpieczny program do wystawiania faktur online. Wystawisz tu takie dokumenty jak: faktura VAT, faktura VAT marża, faktura proforma, faktura korygująca, faktura zaliczkowa, faktura uproszczona. Wygodny formularz umożliwia dodawanie dowolnej liczby pozycji, sposobu i terminu płatności (np. płatność przelewem 14 dni) oraz przycisku do zapłaty za fakturę online. Wypełniając elektroniczny formularz, ustalasz rabat dla Twojego klienta i wybierasz właściwą stawkę VAT.

Rejestracja w serwisie jest za darmo. Program do fakturowania przez trzy pierwsze miesiące jest bezpłatny, potem możesz wybrać pakiet odpowiedni dla Twoich potrzeb. Po uzupełnieniu danych generuje się elektroniczna faktura pdf. Fakturę możesz wysłać do swojego klienta mailem oraz poinformować go SMS o jej wystawieniu. Jeśli trzeba, możesz wystawić duplikat. Na liście Twoich faktur jest faktura zaliczkowa? Wystarczy, że wybierzesz odpowiednią opcję i faktura końcowa zostanie wysłana do Twojego klienta.

Zarejestruj się w serwisie i dodawaj klientów, towary i usługi. Możesz importować listę klientów i produktów za pomocą pliku Excel. Wystawiaj fakturę VAT w trzech prostych krokach: wybierz klienta, wybierz towar lub usługę, podaj cenę. Faktura elektroniczna wystawi się automatycznie w formacie pdf i zapisze w Twoim koncie. Jeśli chcesz wiedzieć dokładnie jak wystawić fakturę, zajrzyj do zakładki Pomoc. W naszym programie sprawdzisz, czy Twój klient jest wiarygodny. Zweryfikujesz go w Krajowym Rejestrze Długów. Jeśli klient nie chce zapłacić Twojej faktury, pomoże Ci windykacja na zamówienie.

3 miesiace gratis
'